Správa uživatelů

Aktualizováno dne: 27.08.2024 18:40:16

Šupčík: Správa uživatelů v aplikaci Šupčík / Správa uživatelů.

Uživatelé s právem používat aplikaci pro správu uživatelů ji naleznou v rozcestníku, který je dostupný pod ikonou v levém horním rohu Šupčíka.

Export uživatelů do MS Excel

Všechny uživatelské účty lze vyexportovat do CSV souboru a ten otevřít např. v MS Excel. Export provedete kliknutím na tlačítko Export do CSV v pravém horním rohu aplikace.

Vyhledávání uživatelů

Ve formuláři Filtry lze zapsat text a systém vyhledá odpovídající uživatele.

Aplikace hledá pouze v těchto informacích:

  • Jméno
  • Příjmení
  • Uživatelské jméno
  • Email

📣 Upozornění: Aplikace zatím nehledá v poli Firma.

Vytvoření nového uživatele

Nejprve klikněte na odkaz vpravo nahoře – vytvořit uživatele:

Poté vyplňte příslušný formulář. Povinná pole jsou označena hvězdičkou:

Aplikace generuje uživatelské jméno ve tvaru jmeno.prijmeni. Pokud se při ukládání formuláře ukáže, že uživatel s takovým jménem již existuje (aplikace zobrazí chybovou hlášku), pak máte možnost uživatelské jméno modifikovat.

📣 Upozornění: Nezapomeňte uživateli přiřadit správnou uživatelskou skupinu – přiřazení do skupiny ovlivňuje to, které fotografie uživatel uvidí a které funkce bude mít v Šupčíkovi k dispozici.

⚠️ Pozor: Skupina intern je určena pro spolupracovníky ČOV a České Olympijské – mají přístup i k internímu obsahu!

Nutné akce po založení uživatele

Po založení uživatele je jeho účet aktivní, ale uživatel ještě o svém účtu neví. Jeho záznam vypadá v aplikaci takto:

Uživatele je potřeba k užívání Šupčíka pozvat. To provedete kliknutím na tlačítko Přihlašovací e-mail. Systém odešle automaticky email tohoto znění:

Uživatel pak klikne v emailu na odkaz a zadá Přihlašovací jméno a Heslo.

Ihned je vyzván k zadání vlastního hesla.

Vzápětí je uživatel do systému přihlášen.

V administrátorské aplikaci je účet označen ve stavu OK a s verifikovaným emailem takto (zelená fajfka = účet je aktivní, zelený email = u účtu byl ověřen email):

Ověření e-mailu uživatele

U některých existujících účtů může být emailová adresa neověřená (červená). Uživatele pak můžete požádat o ověření emailu pomocí tlačítka Verifikační e-mail:

Uživateli pak přijde email následujícího znění:

Úpravy uživatelského účtu

Pokud kliknete na „Uživatelské jméno“ v seznamu uživatelů, aplikace zobrazí panel, ve kterém můžete měnit nastavení účtu.

Zde je možno provést úpravy jména, příjmení, emailové adresy, nebo můžete uživateli resetovat heslo či zablokovat účet.

Ve spodní části panelu pak vidíte, kdy (jestli) se uživatel do systému naposledy přihlásil.

📣 Upozornění: Aplikace nedovolí upravovat administrátorské účty - při pokusu o úpravu administrátorského účtu aplikace zahlásí Nepovolená akce.